banner rubriek2

Ben je niet tevreden met je aankoop? Geen probleem, je hebt het recht om binnen de 14 dagen (te rekenen vanaf de dag na de levering) af te zien van je aankoop, zonder opgave van reden.

Hoe kun je retourneren?

  • Verwittig ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling dat je 1 of meerdere artikelen wil terug sturen. Dit kan je doen via het contactformulier of via een mailtje naar info@justjoli.be. Zo weten wij dat er een pakketje onderweg is. Vermeld in de mail duidelijk je naam, het ordernummer en de naam van het artikel. Na aanmelding van je retour ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.
  • Gelieve de artikels binnen de 14 dagen, ongedragen, onbeschadigd en in de originele en onbeschadigde verpakking (doosje of zakje), voorzien van alle etiketten en/of labels met eventueel bijgeleverde garantiebewijzen en gebruiksaanwijzingen,  zorgvuldig en veilig verpakt terug te sturen.
  • Je draagt zelf de verantwoordelijkheid dat de retourzending bij ons aankomt. De verzendkosten om je bestelling terug te sturen zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde retourneringen zullen wij niet aannemen.
  • Na ontvangst van je retourzending wordt deze door Justjoli gecontroleerd. Indien aan alle voorwaarden is voldaan, storten wij het aankoopbedrag (min de verzendkosten) zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen de 30 dagen, terug. De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald. Wij nemen alleen artikelen terug die voldoen aan bovenstaande voorwaarden. Wanneer dit niet zo is, worden de artikelen niet aangenomen en teruggestuurd naar de afzender.

Uitzonderingen 

  • Wegens hygiënische redenen is het niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
  • Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Retouradres
Justjoli
Putstraat 43/1
3700 TONGEREN
België

Omruilen
Als je je artikel graag wil ruilen voor een ander, gelieve het dan eerst terug te sturen volgens bovenstaande methode en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.

Foutief of defect artikel
Alle artikelen worden grondig gecontroleerd voordat we ze verzenden en met de grootste zorg verpakt. Toch kan er af en toe eens wat misgaan. Heb je onverhoopt een foutief, een incompleet of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken, vragen wij je om dit binnen de 24 uur na ontvangst aan ons te melden zodat we voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Heb je nog vragen? We staan altijd voor je klaar!